Monday, February 16, 2009

~ HAIYAAA..MOOD SUDAH MALI MAAA ~




Salam semua buat kengkawan!!!...lama tul blog aku ni kosong tanpa nukilan pon..
bkn aper mood lom sampai maa..ni dah start rse nk "share" story mori ngn mber2..
Erm..camne nk mula kan..ngn kisah pe ni..gini la ringkaskan citer..aku ni dah peknen..tp still br lg 11 weeks..rse muntah2, loya2 tu alahaii seksanya..pengalaman kali ni rse cam lain la.Dulu mse peknen kan si sofea xde la rase cam ne..erm..buat pngetahuan korang jg, aku dah nk dekat sbln xmasak..xley nk bau "tumisan bawang"..UWEEKKKK !!!!

Tpkan, kekadang rse kesian gak pd huby aku n sofea..asyk mkn kat luar jerk..
Mlm td aku niat nk strt masak la ari ni..mlm td jg aku terus ke Tesco..nk cari lauk basah..buat "stock" dlm peti ais..ari ni dah mula masak...
Tp juz masak simple kari ayam n telo dadar...dapp...cicah ngn rotii...yummyy..

Selera tu xde la kata dah mula dtg.tp rse nk kn sesuatu g berbeza..masak sdri lg best dr mkn kat kedai..
Harap2 la aku cepat elok cam sedia kala cpt2...xlarat la asyk nk muntah n loya2 ni..seksa menanggung wooo..

5 comments:

  1. mek... ble ms ko ade blog nie? xbgtau aku pon... aku link ko eh...

    ReplyDelete
  2. Akhirnya 'berisi' gak belog kau ni! baru le aku leh tepek link kau. kahhhhhhhhhhhh

    ReplyDelete
  3. mek sara..selamat berblog.akak link ko ek

    ReplyDelete