Sunday, March 22, 2009

Gathering with Zie n Mak-Mak Ayam @ KLCCPARK

Td pepagi buta aku dah bgn.Xsabar nk p jumpe mber2 terutama si zie nih..Aku bwk chicken nugget jer, sng.Dlm pukul 8.50am aku dah sampai dperkarangan klccpark..Kira aku la antara org yg terawal dtg ! Makin lama makin ramai yg dtg.Zie dtg bersama En.Suami n jg Hana.Adeh bila berjumpa ngn si zie, best la..cantik, putih dan orgnya yg LEMAH LEMBUT ! Zie I like U ! Hana yg CUTE..MUahhhh..Kita start sembang-sembang,mkn-mkn..mcm2 makanan yg ade.Semuanya sedap2 blka..Pendekkan citer korang tgk la sdri gambo-gambo yg sempat aku Snap tu !!! BETAPA BESTTT N MERIAHH !!! Kak fiza n baby..
sofea yg ketakutan masa mula2 sampaii..
antara org yg terawal sampai
abg kaman yg baik ati tlg tgkkan ank aku..thankss abg kaman..jasamu dkenang !
Sesi mkn bermula
amboii..mek sya yg kepanasan..hah kipas laju2 mek !
makanan yg dbawa oleh mak ayam
the gedikss geng !
mak-mak aym
sofea say : thanks untie zie !
sofea & mummy
zie & kak tie

hepi besday zie n hana !! eh mana hana erk???
dak zura bwk kek..sedapp gilerr !!
card dr zie !
aku dihimpit oleh mak yong !
pesal ni????
masing-masing sibuk melayan ank

syafa & me !
faiza & me !
uikss..pesal tu yies?????panas erkkk???
zie & me !
cam hindustan plak !! ceh perasan !

nape peluk pokok syg??? geram erkkk???

merajuk la tu nk mandi kolam mummy xkasi iyer..ala..laa...cian kak qiqa.



para-para ibu..
yeahh !!! hepiiii !!!
bapak.com
cantikkk..thanksss zie!
cenderamata dr zie, thanks zie !

8 comments:

  1. seronoknya tgk......jauhnya perlis n KLCC

    ReplyDelete
  2. sara pesal gmbar aku kat sini sgt sgt gemok.. kahhhh memang aku gemok pun kan susah nak simpan. tak pe asalkan aku happy bersama family n korang tadi kan. tq sara sebab sudi jumpa aku sefamily..

    ReplyDelete
  3. sara, betul kate zie.apsal gambo kami ketot2 jek upernye...hahaha kami sedo le kami ni mmg debob tp udahnye mcm org kontot jek hahaha gambo camni klu letak yies yg tinggi menjulang tu pun nampak kementot wakaka

    ape2pun mmg syiok giler tadi.rahang aku rase mcm krem asyik gelak, gelak dan gelak jek kerjanya.
    epi, epi, epi!!!

    ReplyDelete
  4. agak2 kad aku ade x? kahhhhhhhhhhhh

    ReplyDelete
  5. sronok gilerrrrrrrrrrrrrrrr!!! aku gilerrr!! kowang gilerrrrrr!!!

    :( huhuhu..bila la dpt jumpa ngan zie lagi kan?

    ReplyDelete
  6. kah..kak piza..terimela seadenye spare2 tyre kite tu k...kak ai aku pon sonok gilerr...ko sonok sampai meleleh leleh air mate ko kan? tuhla kan bilela kite leh jumpe zie lagik..zie..we're gonna miss u a lot zie..ehehe

    ReplyDelete
  7. best..best..besttt

    sian kak qiqa xleh mandi pool..
    meh dtg umah antie ye nanti..

    ReplyDelete
  8. bestnyeeeeeeeee aku nak giler gakkkkkkkkkkk

    ReplyDelete