Sunday, March 1, 2009

MAK-MAK AYM SEMAYANG JUMAAT D REDBOX !

Sonok mmg sonok giler layan kengkawan m.com melalak d kotak merah !!
Aku rase mcm WOWW BESTNYER !!!
Sonok xterkata tambahan plak ngn telatah si kak ai n herda..
Ni 1st time jumpe herda n kak aiza.Derang mmg sporting giler !!

Hepi dapat jumpe korang taw .Sanggup mak-mak ayam semua ni ponteng kjo.wakakkaka...aku len la xkjo..Tpkan korang mmg berbaloi la korang ponteng kjo, tgk hasilnya dapat gak mkn kapkek si herda kna..SEdappp !!

So..meh la kita layan gambo-gambo yg sempat aku snap! Tpkan aku frust la xdapat snap bnyk gambo coz aku nyer bateri camera dah kong!! nyampah tul!! Layan je la yang mana ade..OK !




faizah & me
kak ai tgh kusyuk mberi khutbah jumaat ! hah dgr tu mak-mak aym semua !!


Si her tgh menunjukkan bakat goyang inul..


Mak eh cam menari dlm club jer lala...amboii..ley tahan nooo...

aku yg mgalami masalah kegemukan yg ketara...eeeeeeee......maluuuuuuu !!!


Best kan korangg ! hah..rugi sape x join taw..xper nxt tme kita jimba2 lg.! xgitu paeh???
me & yana

WOWW KK AI !!!! PANDAI KO GOLEKK


Tue dierr !!! my first shot !


muko br ketemu!!!! LOM READYY DAAA !! KO DH SNAP LALA ??



6 comments:

  1. IYA BUK!! GITU GITU AHhhhhh! ;P

    Syiok giler kan? Si Her mmg giler punye ting tong! WAKAKAKAKAKAKA!

    sape yg tak join tu mmg rogi la wei. Lagi rugi sbb x dpt tengok bontot aku, ila & her goyang inul!! kahhhhhhhhhh

    ReplyDelete
  2. wakakakka..kak ai..bontot ko tu yg mahal weiii !!! xde tandingannya ! len kali kita goyang dangdut lg erk...

    ReplyDelete
  3. haha..gambar lucah byk ni...kahhhhhhh..

    ReplyDelete
  4. tenkiu mek sbb ko UP gambo aku n kak ai utk 1st pict.. sungguh glemmm...

    kahhh tu dah habis gelek dah tu mek. dulu lehla gelek cam kakai masa tgh badan mencing.. skrang badan dah tembun cam limo bali. mamposssssss... sungguh aku x malu berjoget depan kowang.. welll.. u know me.!!

    ReplyDelete
  5. ooo ade blog tak gtau aku eh...buat muke tebal jek ni terjah blog ko nih sara oiii
    and buat muke tebal gak linkkan blog ko nih kat blog haku
    hahaha!!!!

    ReplyDelete